Lexa, contact informatie en hoe je de klantenservice kunt bereiken

Lexa, contact informatie en hoe je de klantenservice kunt bereiken

21 mei 2019

Contact informatie Lexa

Als je contact wilt maken met de klantenservice van datingsite Lexa, omdat je bijvoorbeeld je abonnement wilt aanpassen, je profiel wil laten verwijderen of vragen hebt over acties en aanbiedingen of gewoon simpelweg wil opzeggen, dan is dat mogelijk via de post, per fax of met een mailtje.

Post

Het post adres van Lexa is het volgende: Meetic SA Customer Care Amsterdam 6 rue Auber 75009 Parijs, Frankrijk

Mail

Als je met de klantenservice van Lexa contact wil opnemen via de mail dan kan dat via het contactformulier of je kunt een mail sturen naar [email protected]

Fax

Ook is de Lexa klantenservice bereikbaar via de fax. Het volgende nummer volstaat: +31 (0) 205 203 889 

En, had je wat aan deze informatie? Je kunt je ervaring(en) over Lexa delen met anderen door gratis een review te schrijven. Schrijf een review. Je hoeft je hiervoor niet te registreren!

Bezoek Lexa

Reacties


Betreft handelwijze LEXA DATINGSITE

Beste lezer,
Ik probeer al geruime tijd antwoorden op mijn vragen te krijgen (november en december 2023). Ik krijg wel een antwoord, MAAR dat slaat werkelijk nergens op HET IS GEEN BEANTWOORDING VAN MIJN VRAAG!!! Waarschijnlijk worden vragen door LEXA weggesluisd naar en beantwoord door een AI interface. Betaal je daarvoor aan LEXA? Deze dienstenorganisatie moet zich schamen dat ze klanten op deze manier behandelt.
Datzelfde geldt voor de ZEER GEBRUIKERSONVRIENDELIJKE opzeg(on)mogelijkheden van LEXA! Uiteraard zal LEXA, een organisatie met 2 miljoen leden(..), wel zorgen dat ze haar zaakjes juridisch op orde heeft, maar deze wijze van behandelen van je clientèle is ronduit STUITEND.
Het wordt tijd dat deze SCHANDALIGE PRAKTIJKEN worden aangepakt.

Groet Tycho (lid sinds april 2023)

Ik merk tijdens gesprekken in de chat dat t " niet loopt..." reacties komen vertraagd binnen waardoor je een heel vreemd gesprek krijgt.
Dit is erg storend. Kan hier wat aan gedaan worden?

zie e mail 19 05 2023. Aankoopgeschiedenis referentie DDB l1675446817.8740108B1F7A122 Control Membership 02-02-2023 en DDB HD l1675446719.6181108B1 F7A122 Membership 03-02-2023 € 14,99 die vorige € 6,66
lexa,ore 310939169 en 32787865 staan niet op mijn naam maaar is aankoop betaald door Joke Johansen en dus niet op mijn account daarom loop er veel verkeerd.

Het moet eens drastisch uitgezocht te worden. Brieven info en behandeling is uitermate slecht lijkt de Belastingdienst wel
SVP ZOEK HET A.U.B. UIT IK GA NIET LANGER VERDER MIT DT BEDRIJF van de membership heb ik nooit gebruik kunnen maken wel steeds betaald, het lijkt wel een zooitje die administratie..
Uw bericht zie ik met belangstelling en oplossing graag zsmtegemoet.

Met vriendelijke groet B.de Jong

sinds 10 april 2023 een 6 maandelijks abonnement wat ik heb opgezegd en moet stoppen op 10 oktober 2023. Mijn profiel kan ik niet meer zien en dit was via Meetic.
CRD_HD_I1681105748.41439257EFCDCA3. Betaling via creditcard maar deze kaart heb ik verloren en is dus niet meer geldig.Stop aub met dit abonnement want het waren allemaal fake profielen !!

hallo ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat je met mannen aan het chatten
bent en dan zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen dan is de profielfoto niet
meer zichtbaar en zijn ze opgeschorst wat betekent dit gr

ik wil me laten opzeggen ik doe al een hele tijd niks meer met lexa.
ik weet me inlog gegevens ook niet meer
kenmerk cx44n25sd998h3hc2c van afschrijving
ik hoop dat u er begrip voor heb en mij daar mee help

Geachte heren ik zit met een klacht, en wel ik heb een abonoment genomen van een half jaar bij Lexa en wel op 20-02-2023 betaald €7.49,- en wel bij de eerst week ging het al mis ik kreeg 3 dagen keurig op tijd voor de Date en toe kreeg ik niets meer waarom weet ik niet ik had keurig een afspraak met de bank gemaakt dat alles keurig op tijd ging. Geachte heren ik hoop u voldoende te hebben ingelicht, u mag mijn bellen 0413 369636 b.g.g 06 30160891

Zoals meerdere mensen lees ik, gisteren account aangemaakt (BE-België), even op de site geweest.
Later die dag kan ik niet meer inloggen, bij nieuw paswoord aanvragen ook geen reactie in mailbox, reeds meerdere malen geprobeerd.
De 2 emails naar Costumor service krijg ik wel in mail mailbox, maar ze reageren niet op mijn mails, graag vandaag oplossen.
Bart

Hello lexa dating ! I will niet meer member worden ik de membership stopzetten . Ik snap het niet waarom ik deze maand betaald vier keer. Voor mijn gepakt geld 29 november 2022 . -9.99
Daarna weer gepakt -29.99 derde keer zelfde datum gepakt -19.99 Ik snap niks van?
Acht maanden geleden ik heb gestopt met Lexa en hele 18 maanden pakken voor mij geldt dit is bizar. Ik wil mijn geld terug alsjeblieft.?

Ik wil in contact komen met een goede partner die netjes is enz.......

Goedeavond. Ik heb mij voor 1 maand lid gemaakt, maar tot mijn grote schrik zag ik dat mijn abonnement automatisch verlengd is. 3 dagen na de einddatum account verwijderd. Omdat ik niet wist van de automatische verlenging. Krijg ik de automatische incasso terug. Ben hier echt helemaal niet blij mee. Groetjes Esther

Goedeavond. Ik heb mij voor 1 maand lid gemaakt, maar tot mijn grote schrik zag ik dat mijn abonnement automatisch verlengd is. 3 dagen na de einddatum account verwijderd. Omdat ik niet wist van de automatische verlenging. Krijg ik de automatische incasso terug. Ben hier echt helemaal niet blij mee. Groetjes Esther

Ik kan opeens niet meer inloggen, heb net een abonnement afgesloten. Costumor service reageert niet op mijn mails, graag vandaag oplossen + extra dagen erbij of compensatie! Bewijs betaling: DDB_HD-I1665524323.327827E03122A47 11/10/22 23:39:20


Ben lid van ourtime maar kan op mijn site geen berichten lezen of versturen!

Ik kan niet meer inloggen met mijn e-mailadres.

hallo, kan niet meer inloggen .gr

Blij verrast om jullie site gevonden te hebben! Ik kan en wil jullie alleen betalen als je mij jullie BANKREKENINGNUMMER en DE NAAM VAN DE BANK willen verstrekken. Bij voorbaat dank! Met vr.gr. Luut Edel ( uit Roden, Dr.)

Hallo ik wil graag weten hoe ik iemand die ik geblokkeerd heb perongeluk.
Hoe ik die weer kan deblokkeren
Vriendelijke groet Jannie Veldhuizen

Van de23 likes die ik de afgelopen maand heb ontvangen zijn er 3 blijven staan, 2 opgeschort/verwijderd.
18 profielen zijn door jullie moderators verwijderd omdat de als verdacht aangemerkt zijn.
Dit lijkt me statistisch onmogelijk. Graag reactie

hoe komt het dat ik op iedereen die mijn mail bezoekt reageer maar nooit een bericht terug krijg ik kan zo beter mijn lidmaatschap op zeggen want ik doe dit voor niets het lijkt wel of jullie mijn reacties niet door geven

Ik krijg alle mail van jullie op ongewenste mail zonder foto's al een aantal dagen.

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden?

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden.

Ik ben in het bezit van een goede pasfoto maar ben niet in staat om deze te plaatsen op de Lexa site.
Kunnen jullie mij helpen om deze pasfoto op te site te downloaden.

Hoi beste lexa ik wil me uitschrijven en ik heb betaald voor mijn abonnement ik krijg nog steeds een betaling verzoek van jullie gr.ahmad


Reviews over Lexa

Schrijf een reactie

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden